Το βράδυ της Δευτέρας προς Τρίτη σαράντα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα το σκάφος της Τουρκικής Ακτοφυλακής TCSG 703 εκμεταλλευόμενο την κάλυψη της νύχτας επιχείρησε μία δολοφονική επίθεση η οποία λίγο έλειψε να στείλει στο βυθό του Αιγαίου το σκάφος ανοικτής θαλάσσης ΛΣ090 με το όνομα «ΓΑΥΔΟΣ».
που βρισκεισ μπαφο
Η ανάλυση των στοιχείων της κίνησης του τουρκικού σκάφους πριν και μετά την σύγκρουση με το Ελληνικό σκάφος μας επιτρέπουν να βγάλουμε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα.
κλειδαρας αυτοκινητων αθηνα
Tο τουρκικό σκάφος βρισκόταν στη περιοχή με μερικά ακόμη σκάφη της τουρκικής ακτοφυλακής και ένα περιπολικό σκάφος του Τουρκικού Ναυτικού συνεχίζοντας για μια ακόμη ημέρα το άτυπο αποκλεισμό των βραχονησίδων των Ιμίων ο οποίος πρακτικά έχει ξεκινήσει από την επίθεση στην Κ/Φ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ στα μέσα του Ιανουαρίου.
τεχνικο γραφειο καρολου ντηλ 1
Όπως φαίνεται και από το video που χθες ανάρτησαν τούρκοι spotters διακρίνεται το TCSG703 την ημέρα της επίθεσης να έχει πάρει θέση ΝΑ των Ιμίων από το απόγευμα. (Δείτε το βίντεο ΕΔΩ)
Το ίδιο σκάφος σε μια προκλητική κίνηση όταν είχε πέσει για τα καλά το σκοτάδι βρέθηκε στο ένα ναυτικό μίλι από τις ακτές της Καλύμνου εντελώς μέσα στα χωρικά μας ύδατα.
Στη συνέχεια και ενώ έκανε συνεχείς κινήσεις αποκλεισμού γύρω από τα Ίμια στις 23:40 (21:40 UTC) πραγματοποίησε την επιθετική του ενέργεια.
Η επίθεση έγινε με ύπουλο τρόπο καθώς με την επίσκεψη του στην Κάλυμνο επέστρεψε στα τουρκικά χωρικά ύδατα νότια των Ιμίων. Από εκεί στις 23:30 (21:30 UTC) το TCSG703 άρχισε την κίνησή του σχεδόν παράλληλα με την οριογραμμή.
Στις 23:40 και αφού έχει φτάσει ΝΑ των Ιμίων αλλάζει ξαφνικά πορεία και εμβολίζει το σκάφος του Λιμενικού Σώματος 090 στο πρωραίο τμήμα του εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων. Στη συνέχεια στρέφει περνά κοντά από το σημείο επίθεσης χωρίς να σταματήσει και σταματά ξανά στα νότια των Ιμίων οριακά εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων. Το έγκλημά τους είχε ολοκληρωθεί και έκαναν τη τακτική του ψόφιου κοριού.
Οι προθέσεις των Τούρκων
Τρία στοιχεία δείχνουν ότι οι Τούρκοι είχαν τη πρόθεση να βυθίσουν το ΓΑΥΔΟΣ.
To TCSG703 επιταχύνει από 0-13,5 Κόμβους σε 5 λεπτά κατευθυνόμενο προς τη θέση του ΓΑΥΔΟΣ(πρώτη κίνηση αιφνιδιασμού) σύμφωνα με τα στοιχεία ταχυτήτων του σκάφος που δίνει ο δικός του πομπός AIS.
Η ταχύτητα του TCSG 703 δείχνει τη κίνηση του τουρκικού σκάφους να ενεργοποιείται μετά τις 21:00 (19:00UTC)
Η πορεία του TCSG703
23:35 με πορεία στις 70 μοίρες ταχύτητα 13,6 κόμβοι
23:36 πορεία 49 μοίρες ταχύτητα 13,2 κόμβοι
23:37 πορεία 47 μοίρες ταχύτητα 11,2 κόμβοι
23:38 πορεία 44 μοίρες ταχύτητα 11,4 κόμβοι
23:39 πορεία 39 μοίρες ταχύτητα 8,0 κόμβοι
23:41 πορεία 21 μοίρες ταχύτητα 3,6 κόμβοι (στροφή εμβολισμός ΓΑΥΔΟΣ)
Τα δεδομένα δείχνουν ότι μέχρι και το τελευταίο λεπτό το τουρκικό σκάφος TCSG703 κινήθηκε παράλληλα με την οριογραμμή ώστε να μην τεθεί σε συναγερμό το πλήρωμα του ΓΑΥΔΟΣ και ξαφνικά στο λεπτό της επίθεσης στρέφει κάθετα προς το ΓΑΥΔΟΣ.
Με ποια γωνία χτυπήθηκε το ΓΑΥΔΟΣ φαίνεται από τη μοναδική φωτογραφία που δόθηκε ανεπίσημα στη δημοσιότητα από τις ζημιές του ΓΑΥΔΟΣ
Το σημείο που χτυπήθηκε το ΓΑΥΔΟΣ είναι σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες το σημείο που προσφέρει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πάθει τέτοια διάρρηξη το κήτος του ΓΑΥΔΟΣ ώστε να βρεθεί μέσα σε λίγη ώρα στο βυθό.
Αυτά ελπίζουμε να φωτίζουν τους αρμόδιους διπλωμάτες, στρατιωτικούς και το Λιμενικό ώστε να μπορούν να απαντήσουν στα λεγόμενα του τούρκου ΥΠΕΞ ότι το περιστατικό ήταν τυχαίο και ατύχημα.
Μόνο αυτό δεν ήταν. Ήταν καθαρά ξαφνική και προσχεδιασμένη απόπειρα δολοφονίας.
Με πληροροφορίες από militaire.gr, minytor. blogspot.gr
που βρισκεισ μπαφο
https://vpreskiu.blogspot.com/2019/04/blog-post_146.html
No comments:
Post a Comment