Saturday, April 13, 2019

που βρισκεισ μπαφο

https://mggenitx.blogspot.com/2019/03/blog-post_78.html
Ένταση στα Ίμια: Η επίθεση των Τούρκων λεπτό προς λεπτό - Χάρτες και διαγράμματα

Το βράδυ της Δευτέρας προς Τρίτη σαράντα λεπτά πριν τα μεσάνυχτα το σκάφος της Τουρκικής Ακτοφυλακής TCSG 703 εκμεταλλευόμενο την κάλυψη της νύχτας επιχείρησε μία δολοφονική επίθεση η οποία λίγο έλειψε να στείλει στο βυθό του Αιγαίου το σκάφος ανοικτής θαλάσσης ΛΣ090 με το όνομα «ΓΑΥΔΟΣ».


που βρισκεισ μπαφο

gauvdos6


  • Φωτογραφίες - ΣΟΚ: Έτσι έσπαγε κεφάλια ο Βίκτωρας Ρέστης


Η ανάλυση των στοιχείων της κίνησης του τουρκικού σκάφους πριν και μετά την σύγκρουση με το Ελληνικό σκάφος μας επιτρέπουν να βγάλουμε μερικά χρήσιμα συμπεράσματα.


κλειδαρας αυτοκινητων αθηνα

Tο τουρκικό σκάφος βρισκόταν στη περιοχή με μερικά ακόμη σκάφη της τουρκικής ακτοφυλακής και ένα περιπολικό σκάφος του Τουρκικού Ναυτικού συνεχίζοντας για μια ακόμη ημέρα το άτυπο αποκλεισμό των βραχονησίδων των Ιμίων ο οποίος πρακτικά έχει ξεκινήσει από την επίθεση στην Κ/Φ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ στα μέσα του Ιανουαρίου.


τεχνικο γραφειο καρολου ντηλ 1

Όπως φαίνεται και από το video που χθες ανάρτησαν τούρκοι spotters διακρίνεται το TCSG703 την ημέρα της επίθεσης να έχει πάρει θέση ΝΑ των Ιμίων από το απόγευμα. (Δείτε το βίντεο ΕΔΩ)

tcsg apogeyma

Το ίδιο σκάφος σε μια προκλητική κίνηση όταν είχε πέσει για τα καλά το σκοτάδι βρέθηκε στο ένα ναυτικό μίλι από τις ακτές της Καλύμνου εντελώς μέσα στα χωρικά μας ύδατα.

tcsg KALYMNOS

Στη συνέχεια και ενώ έκανε συνεχείς κινήσεις αποκλεισμού γύρω από τα Ίμια στις 23:40 (21:40 UTC) πραγματοποίησε την επιθετική του ενέργεια.

tcsg attack point

Η επίθεση έγινε με ύπουλο τρόπο καθώς με την επίσκεψη του στην Κάλυμνο επέστρεψε στα τουρκικά χωρικά ύδατα νότια των Ιμίων. Από εκεί στις 23:30 (21:30 UTC) το TCSG703 άρχισε την κίνησή του σχεδόν παράλληλα με την οριογραμμή.

Στις 23:40 και αφού έχει φτάσει ΝΑ των Ιμίων αλλάζει ξαφνικά πορεία και εμβολίζει το σκάφος του Λιμενικού Σώματος 090 στο πρωραίο τμήμα του εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων. Στη συνέχεια στρέφει περνά κοντά από το σημείο επίθεσης χωρίς να σταματήσει και σταματά ξανά στα νότια των Ιμίων οριακά εντός των Ελληνικών χωρικών υδάτων. Το έγκλημά τους είχε ολοκληρωθεί και έκαναν τη τακτική του ψόφιου κοριού.

border attack

Οι προθέσεις των Τούρκων

Τρία στοιχεία δείχνουν ότι οι Τούρκοι είχαν τη πρόθεση να βυθίσουν το ΓΑΥΔΟΣ.

To TCSG703 επιταχύνει από 0-13,5 Κόμβους σε 5 λεπτά κατευθυνόμενο προς τη θέση του ΓΑΥΔΟΣ(πρώτη κίνηση αιφνιδιασμού) σύμφωνα με τα στοιχεία ταχυτήτων του σκάφος που δίνει ο δικός του πομπός AIS.

TCSG DATA1

Η ταχύτητα του TCSG 703 δείχνει τη κίνηση του τουρκικού σκάφους να ενεργοποιείται μετά τις 21:00 (19:00UTC)

TCSG DATA2

Η πορεία του TCSG703

23:35 με πορεία στις 70 μοίρες ταχύτητα 13,6 κόμβοι

23:36 πορεία 49 μοίρες ταχύτητα 13,2 κόμβοι

23:37 πορεία 47 μοίρες ταχύτητα 11,2 κόμβοι

23:38 πορεία 44 μοίρες ταχύτητα 11,4 κόμβοι

23:39 πορεία 39 μοίρες ταχύτητα 8,0 κόμβοι

23:41 πορεία 21 μοίρες ταχύτητα 3,6 κόμβοι (στροφή εμβολισμός ΓΑΥΔΟΣ)

minute to minute

Τα δεδομένα δείχνουν ότι μέχρι και το τελευταίο λεπτό το τουρκικό σκάφος TCSG703 κινήθηκε παράλληλα με την οριογραμμή ώστε να μην τεθεί σε συναγερμό το πλήρωμα του ΓΑΥΔΟΣ και ξαφνικά στο λεπτό της επίθεσης στρέφει κάθετα προς το ΓΑΥΔΟΣ.

border attack 1

Με ποια γωνία χτυπήθηκε το ΓΑΥΔΟΣ φαίνεται από τη μοναδική φωτογραφία που δόθηκε ανεπίσημα στη δημοσιότητα από τις ζημιές του ΓΑΥΔΟΣ

skafos imiagauvdos antenna2

Το σημείο που χτυπήθηκε το ΓΑΥΔΟΣ είναι σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες το σημείο που προσφέρει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να πάθει τέτοια διάρρηξη το κήτος του ΓΑΥΔΟΣ ώστε να βρεθεί μέσα σε λίγη ώρα στο βυθό.

gauvdos2

Αυτά ελπίζουμε να φωτίζουν τους αρμόδιους διπλωμάτες, στρατιωτικούς και το Λιμενικό ώστε να μπορούν να απαντήσουν στα λεγόμενα του τούρκου ΥΠΕΞ ότι το περιστατικό ήταν τυχαίο και ατύχημα.

Μόνο αυτό δεν ήταν. Ήταν καθαρά ξαφνική και προσχεδιασμένη απόπειρα δολοφονίας.

Με πληροροφορίες από militaire.gr, minytor. blogspot.gr



που βρισκεισ μπαφο
https://vpreskiu.blogspot.com/2019/04/blog-post_146.html

No comments:

Post a Comment